Friss topikok

  • griet: :))) (2010.04.15. 21:58) Ki lehet a mi hősünk?
  • királycsináló: Én Chuck Norrisra szavaztam négy okból! Az első: Chuck Norris nehogy egy körbepörgő rúgással lerú... (2010.04.14. 02:29) Kinek a javára lépjünk vissza?
  • bryan: " Egy - a szó legszorosabb értelmében vett - Retkes lejáratás már mit sem oszt, szoroz" Ellenfele... (2010.04.11. 16:26) Igen, lehet!
  • BrianBrian: április 8-án délben 8,3 millió, a címsorban. Az is szép :-), holnap kiderül, mit kapunk érte! (2010.04.10. 15:09) Aktuális állás - Már 8,3 milliónál tartunk
  • Oblomov: Be kell-e emelni az alkotmányba a lakhatási jogot? Köszi. (2010.04.09. 19:56) Véghajrá élőben!

Igen lehet!

Az LMP egy évvel ezelőtt alakult, de ma már Magyarorszég negyedik legerősebb pártja. Nem hagyjuk, hogy az életünk a nagy pártok és a szélsőjobb játékszerlévé váljon! Most az Ön szavazatán múlik, hogy lesz-e új, demokratikus párt a parlamentben. Mi készen állunk!

Gyere tovább!

Bookmark and Share

Feliratkozás

www.kalozpart.org

Creative Commons Licenc

Lehet más Magyarország!

2010.04.02. 16:40 :: Igen lehet!

Nézd meg, oszd meg, küldd el, terjeszd! 

 

10 komment · 1 trackback

Címkék: választás videó magyarország levél lmp

A bejegyzés trackback címe:

https://igenlehet.blog.hu/api/trackback/id/tr861889936

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lehet más a kampányfilm 2010.04.03. 11:40:01

Lehet magyar a bolti paradicsom, lehet zöld a feketemunka: a Jobbik után bemutatjuk az LMP kampányvideóját is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszpartám 2010.04.02. 17:08:00

Szép. :) Bár én a felétől más zenét kevertem volna alá, így kicsit megbontja az összhangot az angolul éneklő csávó.

BrianBrian 2010.04.02. 17:11:11

A videó profi, steril, olyan, mint egy jó, biztonságira hangolt reklámja valami mefoghatatlant (áramot, biztosítást) áruló nagy cégnek.

Én elhiszem, ha a profik mondják, hogy azokat, akik azt se tudják, mi az az LMP és bizonytalan, érzelmi üzenetekkel befolyásolhatók leginkább, az utsó percekben egy ilyennel kell megsorozni.

De ne várjátok, hogy lelkesedjem - szerintem maga a műfaj az antitézise egy olyan, részvételi, a közügyeket komolyan vevő demokráciának, amilyenre, remélem, az LMP törekszik.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.04.02. 17:31:21

Sziasztok! Tényleg nagyon jó a film - de itt a blogon kilóg a hasábból. Egy kicsit ráncba kellene szedni! :-)
"Lehet zöld a fekete munka!" LOL! :-) Bár, ha akarom, belekötök ám! ;-)

felician 2010.04.02. 18:12:32

Féltem, milyen film lesz. Felesleges volt:) Fájint:)

Greg C. 2010.04.02. 18:34:45

Komolyan féltem hogy jó lesz-e a film, de látva megnyugodtam! Nagyon jó, hajrá LMP!!!

Bobdobalnia · http://youtube.com/bobdobalnia 2010.04.02. 23:53:47

Nagyon jó film, már csak le kell nyomni kb. 100000-szer a TV-kben. Tudom, az nem olcsó.

Szívroham 2010.04.03. 00:02:53

Nálam 8.5/10, ami elég jónak számít :-)

1 pontot veszít a film a nem magyar zenéért és felet, mert semmi sem lehet tökéletes:-)))

Tetszettek a programok, főleg a budapesti, és annak ellenére, hogy vannak benne szerintem butaságok, szurkolok, hogy a parlamentben megpróbálhassátok érvényesíteni!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.04.03. 00:48:54

rajta vagyok valahol :)
Kicsit mindenki rajta lehet, aki akar.

tabjon 2010.04.06. 12:38:19

Tegnap leadtam a szavazatomat egy déli ország magyar külképviseletén, ahol munkámból kifolyólag tartózkodom. Kimondottan jó érzés volt demokratikus jogommal élni külföldön is. Különösen jó volt mindenféle ellenérzés és bizonytalanság nélkül szavazni, korábban mindig voltak ilyen gondjaim. De most csak behúztam az ikszeket az LMP képviselőjelöltje és területi listája mellé, és úgy éreztem ezzel is tettem valamit egy fenntartható, korrupciótól kevésbé szennyezett, fejlődő és normális, kirekesztések nélküli Magyarországért. Vasárnap remélem sokan megtapasztalják otthon is ezt az érzést.
süti beállítások módosítása